Barouf, een gloednieuw voedingsmerk voor honden en katten die de smaak te pakken hebben

Brussel, 4 juli 2022 - Smaak en niets dan smaak is het motto van het gloednieuwe exclusieve assortiment katten- en hondenvoer dat vanaf nu bij Tom&Co in de rekken ligt. Barouf is even verrassend als verleidelijk en zal uw viervoeter niet alleen doen watertanden maar ook gek maken van plezier. Het nieuwe merk verleidt zowel baasje als huisdier met zijn eigenzinnige verpakking en smakelijke recepten op basis van trendy foods zoals linzen, zoete aardappel en kurkuma.

‘Het beste aanbieden aan elk huisdier’ maakt integraal deel uit van de missie van Tom&Co. Als grootste Belgische keten van dierenwinkels, biedt de keten een ruim assortiment producten, van voeding tot accessoires maar ook service en advies aan klanten via hun team van experten. Om hun assortiment verder uit te breiden, stelt Tom&Co nu in zijn winkels een gloednieuw gamma voor dat zich onderscheidt door originele recepten en verpakkingen. Het geheim van Barouf? Smaakvolle voedselcombinaties, met liefde bereid, voor het plezier van elke kat en hond.

De vier belangrijkste recepten van Barouf

Het merk biedt een gamma van vier hoofdgerechten:

• Het rundsrecept is bestemd voor honden. Het zit boordevol linzen en wortelen en is hierdoor even smaakvol als een Bœuf Bourguignon.
  • Het zalmrecept is een mengeling van rijst en spinazie en vormt een heerlijke en evenwichtige maaltijd.
  • De kip is vergezeld van zoete aardappel en kurkuma, een originele combinatie die uw huisgenoot zal doen watertanden.
  • Tot slot is het recept met eend en appels eentje dat zelfs de meest kieskeurige katachtigen overstag zal doen gaan.

Dat smaakt naar meer en uw portemonnee lacht mee!

Met dit nieuwe gamma bewijst Tom&Co nogmaals dat het aan de steeds veeleisender behoeften van zijn klanten wil voldoen. Met het nieuwe merk, Barouf, breidt het exclusieve assortiment nog meer uit en worden klanten met interesse voor trendy en innovatieve producten aan een betaalbare prijs, op hun wenken bediend.

De brokjes zijn verkrijgbaar in de winkel, op de website van Tom&Co en op de specifieke website barouf.com. Alle recepten zullen worden verwerkt tot terrines en snacks - een echte traktatie voor onze viervoeters.