Trakteer je hond op een unieke wasbeurt in de vernieuwde Tom&Co Diepenbeek

Woensdag 16 maart 2022, Diepenbeek - Goed nieuws voor alle pet lovers in Diepenbeek, want vanaf nu zit hun lokale Tom&Co-winkel in een volledig nieuw jasje. Ruim een maand lang bundelden de teamleden van Tom&Co in Diepenbeek de krachten om hun winkel te transformeren naar de place to be voor huisdieren en hun baasjes in de regio. Deze remodeling is de eerste van een hele reeks transformaties in Vlaanderen. Naast de remodelings is de dierenspeciaalzaak van plan dit jaar ook nieuwe winkels te openen, waarmee Tom&Co haar aanwezigheid in het noorden van het land wil versterken. Tom&Co focust daarbij op haar nieuw omnichannelmodel om lokale klanten nog beter te kunnen bedienen. Daar horen een heel aantal nieuwigheden bij. Klinkt een Dog Wash voor je trouwe viervoeter te gek? Tom&Co in Diepenbeek heeft alle nieuwe snufjes in huis om honden, katten en alle andere huisdieren te verwennen!

Elk diertje zijn pleziertje

Het is de bewoners van Diepenbeek waarschijnlijk al opgevallen: sinds een aantal weken wordt de lokale Tom&Co-winkel in de Wijkstraat volledig vernieuwd. Vanaf nu is het eindelijk zover en kunnen de klanten de vernieuwde winkel komen bewonderen. Met een oppervlakte van maar liefst 533 m2 kan elke lokale pet lover er met zijn of haar huisdier terecht voor een brede waaier aan producten en deskundig advies. De openingsuren van de winkel blijven onveranderd: Tom&Co Diepenbeek is open van maandag tot zaterdag, van 9u tot 18u30.

Eva Brandwijk blijft net zoals voordien de franchisenemer van Tom&Co Diepenbeek. Zij maakt al sinds 2007 een succesverhaal van de winkel en is dan ook enorm trots op de verwezenlijking van de afgelopen weken:

“Het is voor ons enorm belangrijk om elke klant uit de buurt optimaal te kunnen bedienen. De remodeling van onze winkel en integratie van het nieuwe omnichannelmodel dragen zeker bij tot een nog betere klantenbeleving. Hierbij streven we naar het juiste evenwicht tussen online en offline aanwezigheid. De laatste jaren, en zeker door de coronacrisis, is de interesse voor e-commerce enorm toegenomen. Toch merken we dat fysieke contactpunten met de klant, zoals deze winkel, belangrijk blijven om het verschil te maken voor de consument.”

Ruim aanbod aan producten en diensten

In de vernieuwde Tom&Co in Diepenbeek staan expertise en klantenbeleving dus meer dan ooit centraal. Daarom biedt de Tom&Co-winkel in Diepenbeek, naast een uitgebreide reeks innovatieve dierenproducten, ook verschillende diensten aan, zoals een Dogwash. Verder worden het Tom&Co-huismerk, maar ook vele andere exclusieve merken van huisdierenartikelen in de kijker gezet. Zo zijn merken als Appetite en Nutri expert er allemaal verkrijgbaar.

Tom&Co Diepenbeek

Wijkstraat, 37 – 3590 Diepenbeek

Openingsuren: maandag – zaterdag: 9u – 18u30

​Voor alle info en vragen, of als u een bezoek wil brengen aan de vernieuwde winkel, kunt u contact opnemen met flb@whyte.be