De Panne verwelkomt hond en baasje op zaterdag 6 mei op het Kwispelfestival

Woensdag 3 mei 2023 - Zonnekloppers konden het voorbije weekend al volop genieten van een prachtig weekend aan zee. Ook deze zaterdag (6 mei) is de kust, en meer specifiek De Panne, the place to be voor een onvergetelijke dag. Honden en hun baasjes kunnen er hun hart ophalen tijdens het Kwispelfestival op het strand. De Leopold I-Esplanade wordt omgetoverd tot een waar hondenparadijs, met op het programma een deugddoende wandeling, indrukwekkende demonstraties van onder andere de K9-honden van de lokale politie en een bezoek aan verschillende standhouders, waaronder dierenspeciaalzaak Tom&Co. Het wordt een dag voor, over en met trouwe viervoeters, vol beweging en plezier! ​

Het Kwispelfestival verwent honden en baasjes met een breed scala aan activiteiten. Tijdens de hondenwandeling kunnen ze genieten van een adembenemend uitzicht op de zee en duinen terwijl ze onderweg de extraatjes bij de infostand van Visit de Panne meepikken. Daarnaast ​ staan enkele spectaculaire hondenshows gepland: meervoudig wereldkampioen Elke Boxoen geeft een demonstratie Doggy Dance, lokale agenten tonen hoe ze K9-honden trainen en bezoekers maken kennis met Flyball, een teamsport voor honden. Wie graag een herinnering wil aan deze mooie dag, kan terecht bij de karikaturist of Boothloose, waar een professionele fotograaf baasjes samen met hun trouwe metgezel voor de lens neemt.

Ook zijn diverse standhouders, waaronder dierenspeciaalzaak Tom&Co, aanwezig met dé leukste gadgets voor honden. Bij Tom&Co kunnen bezoekers een hondenpenning kopen en deze ter plekke laten graveren. Coloco-leden, ofwel de Tom&Co-klanten die over een klantenkaart beschikken, worden er verwend met een goodiebag vol leuke accessoires en lekkers voor honden, waaronder de hondenvoeding van Barouf, dat door de Belgische consument is verkozen tot 'Gekozen merk van het jaar 2023'. Inschrijven bij de Tom&Co-community om een goodiebag in ontvangst te nemen kan hier.

Een uitgebreide infobrochure rond het Kwispelfestival vind je hier.

Kwispelfestival De Panne - praktisch

Waar?